Torsdagmorgon.

Godmorgon!
Denna morgon startade väldigt dåligt, men nu har den faktiskt
börjat arta sig. Iallafall, jag var ungefär hur död som helst när
jag vaknade imorse. Jättekonstigt! Gick ju och la mig typ kvart
över elva, det är ju ändå inte så jätteilla. Var iallafall bamsetrött,
hade ingen som helst frukostlust, såg ut som en apa, smutsigt
hår med mera, med mera. Som toppen av allt (kan man säga så?)
så hade jag gympa som första lektion... Tog mig till gympan och
där fick jag en glad nyhet, när man blev klar med alla stationerna
(som vi hade påbörjat veckan före) så fick vi gå. Och eftersom jag
bara hade två stationer kvar så gick det snabbt. Sen hade jag lång
tid på mig att fixa till mig lite, (man mår faktiskt bättre när man inte
känner sig som en apa!) och nu sitter jag här i matsalen och myser.

Leva lugn och ro. Så skönt...

Igår var jag och anna på
teater. Trevligt trevligt. Vi såg Bernardas Hus
av Frederico Lorca Garcia. Den var bra måste jag säga. Ibland kanske
lite långa konversationer, som bara var... långa. Men annars klart sevärd!
Det är alltid så mysigt att gå på teater.

Nu måste jag kila på min fysiklektion.
Puss och kram!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback