Veti kli bre.

Hej bloggis!
Oj Gud jag är så trött. Måste krypa ner i min säng, kan knappt skriva på datorn bokstäverna vill inte (eller så är det min hjärna som inte vill). Idag gick jag i skolan (NÄHE!?) och den var väl mest som vanligt, sedan kom jag hem, sedan tränade jag med Anna, sedan käkade jag middag, sedan tittade jag på Top Model, sedan duschade jag, nu sitter jag här. Okej, förlåt det där var allt jag var kapabel till.

Jag bjuder på en härlig konversation som jag och Anna hade nyss på msn. Jag är verkligen så bra på att föra ett samtal med en annan person...

anna berglund säger:
godnattgodnatt min fina skatt!
Lovisae säger:
okej
Lovisae säger:
eeeh
Lovisae säger:
ja
Lovisae säger:
imorn
Lovisae säger:
eller nej
Lovisae säger:
kanske
anna berglund säger:
HAHAHA
Lovisae säger:
hm...
anna berglund säger:
va?

Vet inte vad jag babblade om där alltså.

Godnatt på er mina skatter.
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

haha what? hahaha cp.

2007-08-31 @ 16:01:33
Postat av: jag igen

det här var det skummaste

2008-01-27 @ 19:47:30
Postat av: Lovisa

HAHA, vad gör du här bak? Tog lång tid innnan jag hittade det här inlägget... Men ohja, mycket skumt.

2008-01-28 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback