Busy is me.

Godkvällens!
Åh, förlåt för att jag har varit elak mot dig bloggen... Och inte fyllt på med nya fräscha inlägg...
Kan bara skylla på att jag varit extremt upptagen med skolan. I tisdags hade vi historiaprov.
På måndagen nådde jag verkligen min limit och satte mig helt eneklt nej på köksgolvet och
skrek och grät. Haha, rätt kul när jag tänker på det nu efteråt... 4 timmar och en kvart skrev jag
iallafall provet. En sisådär 12 a4:or. Gör en lag mot att man inte får göra så långa prov? Så nu
efter historian har jag typ bara pustat ut. Idag har jag - förutom att pustat - gått i skolan, gått hem
från skolan, sprungit i 50 min, cyklat som en dåre ner på stan, suttit och väntat hos den jävla
tandläkaren i typ tjugo minuter, gjort tandläkarundersöking,  åkt hem, ätit, kollat  på film.
Birthday Girl, med Nicole Kidman och Ben Chaplin. Den var faktiskt bra. Inte fullpott, men...
interessant.

Nej jag måste hoppa ner i sängen nu! Ska bara stryka på ungefär fem lagar med kräm på
händerna inklusive ansiktet. Min hud är verkligen som en svamp när det gäller kräm! "Slurp"
säger det och så har den sugit upp allt...
Godnatt!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Woho!

Postat av: Anonym

Finaly!:P it's good to have u back! förlåt för att jag bangade igår på OC... kommer inte upprepas! PUSS

2007-01-18 @ 08:27:59
Postat av: anna

hahaha men lovisa! det är ju inte han! haha han är ju gammal haha :D

2007-01-18 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback