Historiskt Party.

Hello there!
Idag har varit en gaaanska kul dag. Först hade vi klassråd + kemi. Det var tråkigt, efter
det var det lite lunch. Sedan startade det roliga. Vi skulle ju ha den historiska festen idag
så jag och Anna gjorde i ordning oss. Anna som Ho Chi Minh och jag som Amelia Bloomer.
Måste säga att jag blev väldigt söt, haha. Sedan minglade vi för fullt, körde nått slags bingo
med mera. Var iallafall kul tyckte jag.

Nu sitter jag här med Elin. Vi har varit duktiga (som alltid!) och pluggat. Du är min bäste
pluggpartner Elin.

Och nu lite reklam: Anna har tagit det hårda men nödvändiga beslutet att sälja sin otroligt
fina och exklusiva Chloé
Paddington. Hon gör det här. Jag som har sett den IRL kan verkligen
säga att den är sååå fin. Har du lite pengar över ta chansen nu! (Den finns ej för försäljning i
Sverige anymore...)

Nu ska vi snart käka! Puss!
/Lovisa

Update:
Och här är en bild på mig från den festen, hela outfiten syns ju inte riktigt... Men iallafall mitt
fina paraply! Hehe. Bilden är för övrigt snodd från Stinas bilddagbok. Tack!
image74
Oj kvalitén blev hemk.
  Imorgon har jag iallafall ledigt. Eller rättare sagt tar jag ledigt. Då bli det plugg, en fika med Anna
och ett besök hos optikern. Hejrå!


Kommentarer
Postat av: ho chi minh

MELA LIS!

2007-05-29 @ 22:06:12
Postat av: Lovisa

ho chi minh: Men lilla gubben, go home!

Postat av: ho chi minh

jag vill gå hem! :(

2007-05-30 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback