Mina sovvanor.

Godkväll!
Min dåliga självdiceplin och mina sovvanor hänger väldigt mycket ihop. Jag tar mig aldrig
för att gå och lägga mig.
I tid. (Vilket resulterar att jag är konstant trött och lider av en inte
så trevlig huvudvärk varje eftermiddag.) Jag måste verkligen göra något åt det här! För jag
behöver minst 8 timmars sömn. Jag kanske borde gå en diceplin-kurs. Tänk vad mina
provresultat skulle skjuta i taket också.

Nåväl (eh sen när sa jag så?), Grey's ikväll var sjukt bra, och man fick ju se hur det skulle
blivit om jag inte hade gjort min skolios-operation! Scary shit.

Innan jag avslutar måste jag bara påpeka att jag har glömt att säga grattis till Carl!
GRATTIS PÅ 300-ÅRS DAGEN CALLE!
image64
Och en till sak - Gud vilken god glass jag åt idag, peacannötkola... Muuuuums...
Adios amigos!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback