mummy is old.

image201
Hejhallå!
Ligger i sängen och svettas. Jag är lite rädd för att frysa. Har pappas flis och mjukisbyxor och duntäcke och kanske 18 kuddar runt mig. Så jag svettas måste jag erkänna. Men bättre än att frysa iallafall! Idag fyller som sagt mamma år. Grattis till henne! Hon fick en fin väska och lite annat smått och gott. Bilden här ovanför är från Paris. Bakgården på vårt hotell. Åh.

Nu ska jag alldeles strax ta tag i mig själv och gå och duscha. Måste plugga lite också. Sen ska jag fixa till mig lite. Sätta på mig en klänning och lite klackar. Sedan åka ner på stan och möta upp mamma och syrran och vi ska dra till Stockholm. Där blir det köp av presenter till mamma, lite kusinträff och restaurang.

Ha en fin dag! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback