no time no rest.

Hejhallå!
Jag har så himla mycket att göra nu, därför är jag ingen flitig bloggare. Ska bli det igen när det värsta i skolan är över. Typ efter imorgon, för då har jag haft religionsprovet. Dagen har bestått av skola, små gåvor (kladdkaka, Pucko och ett urgulligt armband, tack!) och religionsplugg. Sov nästan nada inatt, så min plan är att gå och lägga mig så tidigt som möjligt (när jag känner mig klar med religionen dårå...).

Kan berätta lite snabbt om helgen också. I lördags var jag först och åt typ världens smarrigaste brunch nere på stan. Sedan tog jag en vända och hittade två par skor. Är dock lite tveksam om jag ska behålla ett par av dem... Vi får se. På kvällen var det jag, syrran, pizza och en romantisk komedi. Sött. I söndags pluggade jag hela dagen. Förutom ett break när jag var och tränade på friskis & svettis. That was it.

image186
Jag och Sofia på restaurangen i fredags.

Nu är jag jättehungrig, ska som tur är snart käka.
Vi ses! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: dryg jävel

fin bild är den tagen med en canon 5D eller? ehe

2007-10-15 @ 19:50:42
Postat av: maysan

åh mysig helg. min var helt okey den med. starbucks is the shit!

2007-10-16 @ 12:40:12
Postat av: Lovisa

du dryga: näe med din mamma.
maysan: ja, den var mysig. vad bra :) ååh, jag längtar tills jag också kan gå till starbucks när jag vill! hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback