potensfunktioner och sånt där.

Hallå!
Måndag igen. Om en vecka bär det av till London. Det ska bli galet. Galet roligt.
Veckans planer ser ungefär ut såhär:

Måndag: (ja, detta har jag alltså gjort idag) skola, matteplugg, barnvakta, matteplugg
Tisdag: skola (mattediagnos), fixa religionsföredrag, Uppsalas Melodifestival där jag ska heja fram Anna till segern!
Onsdag: skola (religionsföredrag), fixa biologiföredrag, träna?, Greys Anathomy
Torsdag: skola (biologiföredrag), barnvakta (19.00-21.30)
Fredag: skola, träna?
Helgen: Icke planerad!

Det är mina planer, sen får vi se vad som dyker upp! Nu ska jag som sagt var plugga matte. Har fått jättebra hjälp idag via MSN, det finns särskilda mattecoachar som man kan adda och fråga grejer. Super ju. Har särskilt hittat en som jag planerar att lägga beslag på. Han kan få bo i min garderob och så kan jag ta ut honom när det är matte och-fysikproblem på gång. Hehe...
Hare great!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: ehehe

haha seriöst har du pratat med mattecoachen? jag ville göra det men var inte tillräckligt... ambitiös kanske. ska det bära av på london? vad roligt. haha. förlåt

2007-10-23 @ 12:16:40
Postat av: snok

Åh, är han en riktig mumsbit eller? ;D

Postat av: Lovisa

ehehe: Ja seriöst jag har pratat med honom. Mums. Haha ojojoj, där var jag för snabb för mitt eget huvud!
snok: Du skulle bara veta! ;)

2007-10-24 @ 17:51:07
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback