jag hade velat bli rockstjärna en måndag.

image167
Bild: Jag.
Hey babes!
Hur mår ni? Jag mår fint. Dagen gick så snabbt. Måndagar går väldigt alltid väldigt snabbt, det är verkligen skönt. Vi hade spanska, matte (vi har en jättekonstig tjock lärarkanditat och som alltid visar rumpan, och jag tvivlar på att han har några kallsingar på sig...), fysik (min hjärna lägger av sekunden jag sätter foten i fysiksalen) och religion. När skolan var done åkte jag och Anna hem till mig och åt äppelpaj, sen la vi oss i min soffa och pratade London. Hihi.

Imorgon ska jag iväg med klassen till SKG. Har inte alls fattat vad det egentligen ÄR, men det visar väl sig imorgon!

Nu ska jag slösurfa lite, sen tänkte jag lägga mig och läsa Candide...
Kram från eder /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback