something else then glory.

image162

Hej på er.
Gud jag vill åka härifrån. Jag orkar inte vara här, i Uppsala. I helgen måste vi (jag och Anna) boka London. Herregud vad kul det ska bli. Åh. Jag vill dit nuuuu. Please! Jag hatar det här stället! Nä okej, nog om detta. Jag är bara fruktansvärt trött.

I skolan idag hade jag tillexempel biologi, där hade vi artprov på lite träd. Lätt som en plätt. Nån gång på förmiddagen hade vi fysik då jag fick reda på när provet ska vara. Samma dag som jag ska ha spanskaprov. Die. Die bitch. Vi hade också engelska när vi skulle läsa en hel Shakespeare-pjäs lite quickly. Jaha, läsa 84 sidor lite snabbt, det fixar jag. Lite snabbt. Gud, vad tänker lärarna på nuförtiden?

Nej Lovisa nog med gnället! Imorgon är det fredag vilket är underbart! Helgen har jag inte så mycket planer för. Jag vill... Spendera pengar.
Puss! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också spendera pengar. Det är en konstig känsla, att ha en massa stålar med allt vad det innebär. Konstigt nog så är det just precis nu som jag inte hittar ett piss att lägga pengar på, haha.

Postat av: Lovisa

Sofia: Haha, precis sådär är det för mig med! Och sen när man är fattig så vill man ha allt. Typiskt liksom.

2007-09-21 @ 18:36:24
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback