why dont you write me a letter?

Hallå!
Är tillbaka hemma i stan, här har jag gjort klart ett av de två mål jag hade den här helgen. Jag har skrivit klart ett brev. Det andra målet (göra fysikläxan) har jag tyvärr inte lyckats med... Får ta hjälp av någon i skolan imorn. Idag har jag annars, tja, inte gjort något särskilt interessant direkt. Haft det skönigt på Gräddö. Eller jo! Imorse gjorde jag något fantastiskt superkul! Jag pratade med Elin i telefon! Åh, det kändes så bra att få höra hennes röst. Det är exakt 10 veckor sedan vi sågs senast idag. Helt sjukt. Men hon verkar ha det bra där borta. Lite pojkproblem bara, men sånt brukar man överleva. Men dom 10 minutrarna i telefonen med Elin var iallafall väldigt väldigt värdefulla för mig (Eh, ja bokstavligen talat också, mitt saldo var 170 kr mindre efter samtalet, haha). Hoppas vi kan ringas mer!

Nu måste jag slänga mig in i duschen och sedan sova så att jag vaknar pigg och glad, redo för en ny vecka, imorgon. Eh ja, får se hur det blir med "pigg och glad"... Men men.

Hejdå sötnosar!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback