everyday I hear your song now everyday.

Hej igen!
Det var ett tag sen. Jag har faktiskt försökt blogga jag lovar, men Blogg.se har ju legat nere... Sen sist så har det varit en otroligt skön helg. Helgen spenderade jag med att göra sköna saker och bara ta det lugnt. Har tittat massa på The Hills. Velat hoppa in i bilden och vara med i deras liv... Grr. I söndags strosade jag runt på stan och njöt av våren. Shoppade till mig själv och handlade födelsedagspresenter till Elin (ja, hon fyller ju inte år försän i maj, men presenterna måste skickas iväg snarast för det tar väl en 4-5 veckor för dem att komma fram). Lite senare kom mamma ner och vi lunchade och shoppade sedan lite på bokrean. För mig blev det lite chic lits. Kan behövas ibland, alla dom senaste böckerna jag har läst har varit så djupa och öh deprimerande. Haha, nej inte deprimerande, men ni fattar vad jag menar. På lovet lyssnade (ljudbok) jag tillexempel på Snabba Cash av Jens Lapidus och den handlar ju typ om Sthlms maffa och knark och mord och hjälp. Men bra var den!

Min konstiga sjukdom försvinner aldrig heller. Under dagarna så försvinner dom värsta smärtorna men på kvällarna/nätterna gör det galet ont i halsen och öronen. Elaka. Men lite friskare blir jag iallafall av att vädret är så härligt. Älskar våren. Puss på den och er hejdå!

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: muskeln

alltså vaaaa skämtar du? tjejerna är ju fan lika blåsta som man förväntar sig att dom är. nä tacka vet jag skogstibble!

2008-04-01 @ 19:23:58
Postat av: Lovisa

Haha det är ju det som är så underbart! Det enda som betyder något i deras liv är att festa, shoppa och att dom dejtar rätt kille. Låter kul tycker jag.

Postat av: Lovisa

Ps. Skogstibble kan också vara kul. Inte lika mycket draaama bara haha.

2008-04-02 @ 17:40:53
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback