just like when someone finally holds you and you can give in

Godmorgon!
Sitter här på spanskan nu igen. Ska verkligen börja gå mycket på den nu. Åh, den här dagen kommer att bli så bra! Och gårdagen var också väldigt bra. Föreläsningen med Jonas Hassen Khemiri var väldigt bra! Och han var väldigt väldigt söt. Och hade ett par väldigt fina kostymbyxor. Jag tror jag blev kär. Nåndag ska jag göra en lista på pojkar jag är kär i. Så att ni får veta liksom. Jaja, dagen bjuder på massa fin musik som ni nog vet vid det här laget. ensambleuppspel och Ane Brun! Wiiiho! Det enda dåliga är möjligtvis att jag kommer vara död av trötthet ikväll när vi åker hem från Sthlm. Men det ska jag väl klara av.

Nu slutar jag, får berätta mer sen.
Puss på er bästa läsare! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

hoppas ni tar massa fina bilder! eller, dummer, såklart ni gör. här är det sol men inte så överdrivet varmt, 15 grader typ. ikväll ska jag på spelning med mark. så, ja det blir väl till o dricka nu igen. PUSS

Postat av: Stina

Ja, gör en lista på söta pojks du är kär i! Jag vill läsa! Haha, kanske borde göra en själv......

2008-04-10 @ 11:07:43
URL: http://kvw.bloggspace.se
Postat av: Lovisa

Maysen: Det blev inte så många bilder faktiskt. Dom blev så dåliga så det var ändå lite onödigt. Men jag spelade in lite ljud istället... :) Åh gud så härligt med 15 grader! Här snöar det. Blä. Hahaha "det blir väl till o dricka nu igen" vad menar du med det? Alkis? Haha.

2008-04-10 @ 17:54:40
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback