ABC

Hej
Finns inte så mycket att göra såhär nattetid så jag gör en alfabetslista:

A is for age: 18 om mindre än två månader WOHO
B is for booze of choice: martini bianco
C is for career: antingen inom biologi eller ett jobb där man tar hand om/hjälper människor
D is for your dad’s name: hassefrasse
E is for essential items to bring to a party: något ätbart kanske. choklad eller något hembakat går alltid hem.
F is for favourite song at the moment: sirius black rap
G is for favourite game: guitar hero 3
H is for home town: Uppsala
I is for instruments you play: blockfljöt
J is for jam or jelly you like: godast är jordgubbsylt
K is for kids: dom är söta
L is for living arrangements: vore värt att flytta till en pytteliten lägenhet, själv
M is for mother’s name: annapanna
N is for name of your crush: inget
O is for overnight hospital stays: kanske 3 efter att jag plockades ut ur mammas mage, 1 när jag tog bort polyperna och 11 när jag opererade ryggen = 15 nätter!
P is for phobias: nope
Q is for quotes you like: men hur många som helst!
R is for relationship that lasted the longest: noll år
S is for sartorial style: klackar, klänning, skinnjacka
T is for time you wake up: det jag har ställt mobilen på
U is for underwear: spetsigt eller bomull
V is for vegetables you love: avokado
W is for weekend plans: träffa mina bästa vänner
X is for x-rays you’ve had: många, 10-15 kanske
Y is for yummy food you make: omeletter
Z is for zodiac sign: vågen

Bye! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback