jag ska viska i hennes öra

Hallå!
Här sitter jag och surfar runt på Arbetsförmedlingens hemsida. Nästa vecka blir det full rulle med att hitta jobb! Ska börja med att skriva CV imorgon. Dagen har annars varit skön. Har suttit och kollat olika serier mtv.com och inte flyttat på min rumpa mer än när jag har tagit mig mellan köket och datorn. Hehe...

En resumé av veckan:
I tisdags åkte jag och Anna ut till mitt land. Där var det ganska ruskigt väder så vi mest eldade brasor, lagade mat, kollade Sex and the City och snackelisnackade. Fast en dag var det fint väder så då badade vi och fikade på det mysiga lilla bryggcafét.

I fredags kom vi hem och på kvällen satt jag och Anna och drack melondrinkar på min balkong och spelade gitarr med massor av ljus. Mmmmys. När det blev natt blev det för kallt för att sitta ute så då förflyttade vi oss in och lite pojkar kom över och det gjorde även Elin när hon hade jobbat klart på reggaefestivalen. Hade en mycket trevlig time.

Igår fikade jag mest med Anna och Elin på stan. På kvällen var jag, som ni nog förstod av det tidigare inlägget, ganska trött...

Ikväll ska vi över till Lovisa F och träffa lite tyska vänner till henne. Det blir skojigt!

Ha en grym söndagkväll! Peace! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: muskeln

ave ave ave ave maria... ave ave ave ave maria! IKVÄLL SKA DET SYNDAS

2008-08-10 @ 19:01:45
Postat av: Lovisa

hahahaha

joo nog syndade man allt lite...

2008-08-11 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback