sublime

Hej vänner!
Åh dom senaste dagarna har verkligen varit så sjukt roliga och bra. Jag älskar lov, jag tänker aldrig börja skolan igen. Och jag älskar mina finafina vänner. Tänk vad livet kan vara bra. Igår var vi på fest hos Lovisa F igen, skitroligt var det. Men vi kom inte i säng försän halv 4-tiden och idag ringde en man vid nio och sökte nån Gert Larsson, haha. Så jag är rätt död. Men det gör inget för ikväll blir det fest igen och jag är taggad. Denna gång är det Elin som är värdinna.

Här kommer en låt som jag kan lyssna på hundramiljarders gånger (vilket jag och Elin typ har gjort) som jag blir på väldigt bra humör av! Santeria med Sublime.



Vi ses! Tjaoooo. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: hihihi

IKVÄLL SKA DET SYNDAS! AVE AVE AVE MARIA!

2008-08-16 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback