that prisoner! prisoner? prisoner! prisoner? who escaped from azkaban

Godkväll gott folk!
Igår var random. Det var tänkt att vi skulle på fest hos L men sen var det tydligen ingen fest där, så då tog jag å Anna med oss festen hem till Alex istället. Vi och grabbsen hängde och hade en jävligt skön kväll faktiskt. Ja bortsett från att det spöregnade och jag inte hade någon cykel så Anna fick skjutsa mig till Norby och vi hade likagärna kunnat ha simmat dit för så blöta blev vi. Men somsagt skön kväll och... ja, detaljerna sparar vi.

Idag var också skön. Anna och jag vaknar halv ett. (Jag vaknar en gång innan av att Anna kramar mig, hur sött är inte det!?) Vi kollar på Robin Hood. Vi prommenerar ner på stan och sätter oss på Eko och dricker kaffe. Jag åker hem, äter, planerar lite med mamma hur vi ska göra om vardagsrummet, åker hem till Anna har Harry P-maraton där med henne, David och Åke. Störtskönt alltså.

Japp japp japp. Är inte så trött så jag ska väl kika lite sex and the city eller nått.
Hejsvejs! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: snori

haha jag så gullig! eeh det låter som att vi hade en sexorgie eller nått när du säger att du spara detaljerna :'(

2008-08-12 @ 11:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback