fredag fridag friday.

Halloj!
Fredag idag, redan. Lovet gick för snabbt. Jag har pluggat nada. Får ta igen det i helgen. Eller nått. Idag är det iallafal en bra dag! Har inte gjort något särskilt än. Sov länge, gick upp, satte mig på en stol i köket och läste ut Flyga Drake. Ojoj vilken bra bok. Sjukt hemsk och jättegripande. Och man känner liksom "fyfan vad jag är lyckligt lottad". Men ooh, den var jättebra. Läs den! Nu inväntar jag Anna som ska komma hit snart. Ikväll blir det lite kalas eller nått. Tror jag. Får väl se vad kvällen har att bjuda på!

Nu har det oundvikliga kommit. Jag måste plugga. Haha.
Kärlek till er! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

du borde se filmen, den är väldigt bra den med! dock lite annorlunda på vissa ställen men de har gjort en bra filmatisering av en så bra bok! psus

Postat av: Lovisa

Åh, den vill jag gärna se!

2008-02-24 @ 17:18:59
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback