let's stick around for the second coming.

Hej på er!
Har varit en finfin lördag. På förmiddagen storstädade jag mitt rum. Kom knappt ihåg att min soffa var blå. (Den var täckt med ett ca halv meter tjockt lager av kläder) Haha. Sedan gick jag en prommenix och hämtade min cykel och cyklade sen ner på stan och mötte upp Anna. Vi kikade runt på stan ett tag och jag lämnade in en väska på lagning. Sedan, lagom tills det började snöa, cyklade vi hem till Anna. Där drack vi latte och åt mjuk pepparkaka och pratade om dittan och dattan i några timmar. Mysigt. Sedan, lagom tills det hade blivit snöstorm, cyklade jag hem. Nu på kvällen har jag avnjutit en superb middag. Räk-coctail, lax-och-spenat-lasange och smält getost med honung. Mums på det.

Ikväll blir det film. Tror det blir en som börjar på 2an om fem minuter.
Simma lugnt! (Hahaha, var bara tvungen.)
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback