torsdag.

Hejhallå!
Jobbigt, min förkylning har inte släppt utan har nu blivit ännu värre. Jag är jättesnorig. Och så himla himla trött. Känner mig lite halvdöd. Men men, snart är det helg så det ska nog gå bra! Igår var en rolig dag. Först i skolan var det ensambleuppspel och kören sjöng också några låtar. Det var mysigt och jag är imponerad av hur många duktiga musiker det finns på vår skola. Sedan åkte jag och Emelie ner på stan. Vi kikade runt där en stund, gick och köpte varsin falafelrulle på Latte (stans godaste käk) och sen sate vi oss på en buss ut på landet. Där solade vi för tjugo spänn. Så jävla billigt! Så nu är jag inte ett vitt lakan längre. Utan mer en rosa-gul gris. Hehe.

I eftermiddag ska jag och Anna fota lite med hennes nya baby! Wiho! Och imorgon är det fredag. Då får jag se vad jag hittar på för äventyr. Beror lite på hur sjuklig jag känner mig då.
Hejrå! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: jappjapp

latte? vad är det för ställe? (var ligger det där coooola stället?) hehehe disneyparalleller är grejen

2008-02-09 @ 18:24:48
Postat av: Lovisa

Det ligger bredvid Small. Ett pyttelitet inte så märkvärdigt ställe. Men det är muuuumsigt och biiiilligt. Appropå Disney, jag har bernard!

2008-02-10 @ 15:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback