cause i'm mrs. brightside

Godmorgon godmorgon!
Uppe tidigt idag för snart ska vi ut med båten, ska bli härligt att vara ute på havet en så fin dag som denna. Sen kommer kusinerna med familj, det blir skojigt. Men nu till något som var ännu mer skojigt: igår kom Maya hem!!!! Jag tog bussen in till Uppsala och träffade henne, det var sååå kul att äntligen få träffa henne igen (det var ju ett tag sen, senast var i vintras)! Såklart hade vi massor att prata om, man vet ju knappt vart man ska börja. Vi åt iallafall en supergod middag med hennes familj och sen klippte jag henne. Blev väldigt kort, jättefint! På kvällen tog jag en buss tillbaka till landet, eller well, såklart missade jag bussen (innan jag hade gått ner på stan och fått världens största äckliga skavsår och kutat genom city BARFOTA till centralen...) men jag tog en buss till ett annat ställe så fick pappa hämta mig där.

Men men det gör inget, jag är väldigt glad ändå! Nu ska jag packa ner en bok, en tidning, en bikini och en ipod sedan är jag redo för dagen.

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback