welcome home!

Godkväll!
Aaaah, jag är helt slut! Mina ögonlock känns verkligen som blyklumpar, men jag ska hålla ut några minuter till så att bloggen får en liten update. Iallafall. IDAG KOM ELIN HEM! Ååh, det var verkligen så jäkla underbart kul att träffa henne igen! Första minuterna så kändes det helt sjukt, men sen var det faktiskt helt som vanligt igen. Trots att vi inte har träffats på 53 veckor. 53 veckor! Aah, det är galet! Okej, som vanligt bortsätt från att vi hade väääääldigt mycket att prata om. Men nu är jag så. Trött. Gick upp tjugo över fem imorse, och hade inte sovit särskilt mycket på natten. Fast inget slår i och för sig Elin som har  (/hade, antar att hon har somnat nu!) varit uppe i två dygn! Jesus!

Åh. Det var iallafall väldigt väldigt väldigt kul att träffa henne.

Nu ska jag dö lite i min säng. Imorgon: träffa lite vänner och njuta av Uppsala. Parker, öl, sommar. Låter som bra planer tycker jag.

Godnatt fina läsare. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback