like nothing could destroy your world

Hej söta!
Åh helgen var så rolig och bra. Lördags var jätteskoj. Klassfesten blev riktigt lyckad. Det var mat i Stinas trädgård, knäppa lekar och dans, dans, dans. Underbart! Aldrig har min klass varit så fin. På natten åkte vi hem till Emelie och hon stekte scrumbled eggs till mig och sen däckade vi. I söndags låg vi först länge i sängen, sen åt vi frukost på hennes balkong och pluggade lite fysik men det slutade med att vi mest bara satt å snickelisnackade. På kvällen åkte jag hem till mig och åt egenfiskad fisk och sen satt jag på min egen balkong resten av kvällen inlindad i ett duntäcke och åt vattenmelon och bara njöt.

Idag har jag gjort tvåans sista prov! Ett fysik och ett engelska! Kan fortfarande inte förstå det, känns som att vi har ett par veckor kvar i skolan. Men det är ju för tusan sommarlov snart, jättesnart! Åh galet.


Life is goood. Puss på er. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback