inatt.

Det är natt och jag är vaken. Typiskt mig. Men jag ville bara skriva en liten lista:

Känsla: Väldigt väldigt trött.
Äter: Ingenting, men jag har kvar smak i munnen från lite nötter jag åt nyss.
Lyssnar på: Mina andetag som blir tyngre och tyngre..
Tänker på: Mina planer för morgondagen... Hinner jag ner en sväng på stan kanske?
Längtar efter: Mina vänner i utlandet. Vore fint om dom kom hem snart...
Senast ringda samtal: Som jag ringde? Måste varit till peggy när jag missade bussen innan bion.
Senast mottagna sms: "du kan börja med att få en bit av mig (piece of me) å laminera! du är min för alltid å du kommer alltid å vara min. . . ." från fröken peggy.
Senast skickade sms: "Åh en peggy-piece skulle göra mig lycklig i flera månader!! ett laminerat hårstrå eller så? kanske... jag vet inte... bara så att du alltid finns vid min sida!" till fröken peggy.
Trött på: Att behöva ha så jäkla mycket på mig. Jag vill bara ha en klänning punkt slut. (Idag hade jag tre par tights...)
Gillar: Bion vi såg. Sweeny Todd alltså. Fast den var väldigt blodig.
Vill ha: Jättemycket sommar.

Okej, nu ska jag sova. Godnatt. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

sov gott :)

Postat av: Maysen

åh hej sötis! saknar dig med. jag har precis kommit ut ur duschen och igår var vilt. vill inte berätta här dock, men snart ska jag ut på resaturang med tjejerna och diskutera sommaren, vilka som ska stanna osv. sen ska jag hem till mark och titta på Killing Fields.
du verkar ha det bra, du förresten dum fråga. jag har aldrig riktigt fattat vem peggy är, nån från din klass vet jag, men vem, emily? anna? hebba?
PUSS

2008-03-08 @ 18:29:28
URL: http://horacehorsecollar.blogg.se
Postat av: Lovisa

LinnéaK: Tack tack!
Maysen: Haha roligt, vi får ta det i ett mejl! Vill veta mer om herr Mark också... Peggy = anna i min klass. Inte så lätt å veta inte. Jag vill att du ska komma hem nuuuu!

2008-03-08 @ 21:30:20
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback