lovestoned i think she knows music.

Hej folks!
Har varit en vanlig fin dag. Hade matteprov, det gick som förväntat. Eftersom inget interessant här hänt så skriver jag om något annat. Om något jag tycker om.

En av det bästa grejerna jag vet är att dansa. Bara dansa helt crazy. Närsomhelst liksom. Ganska ofta sätter jag på typ
Britney på högsta och dansar runt helt galet tills jag blir anfådd. Jag älskar det. Mamma berättade om en kvinna på hennes jobb som också älskar att dansa. Varje fredag sätter hon på sig sina bekvämaste gympadojor och går till Flustret och dansar. Inte för att dansa med NÅN, alltså typ ragga, utan bara för att dansa, själv liksom. Asskönt ju! Det ska jag också göra när jag blir gammal.

Nu vet ni det.

You know you love me xoxo. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: snori

hahaha sjuk

2008-03-11 @ 20:58:41
Postat av: Cecilia

men åh. så ska jag också göra när jag blir kvinna. gå ut och dansa alldeles själv i bekväma kläder bara för att få dansa. vad härligt.

Postat av: Lovisa

snori: Mest roligt! :)
Cecilia: Ja, det är HELT RÄTT ju! Man måste inte gå på krogen för att ragga å bli full liksom.

2008-03-12 @ 23:20:22
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se
Postat av: haha föli

anna i din klass om 60 år?
http://bp0.blogger.com/_qjpwnPW4c1o/R9fcaXni4ZI/AAAAAAAADFQ/YGpkhDZPVRE/s1600-h/AFAPweb.jpg

2008-03-13 @ 21:13:34
Postat av: Lovisa

föli: haha åh! jag älskar den där kvinnan (för det är väl inte en man?). underbar ju.

2008-03-14 @ 19:11:21
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback