söndag.

Godmorgon!
Åh vad trött jag är. Skulle kunnat sova till fem. Minst. Men det går ju inte. Måste verkligen plugga idag. Och sen är det ju yoga klockan tre. Igårkväll var kul. Peggy var här. Vi kollade på lite filmer, åt ballz och bågar och drack champis (hahaha). Så nu ha jag sett en svensk skräckfilm från 70-talet. Känns bra. Men den var faktiskt jätteläskig. Vi tre-snåret begav sig Peggy hemmåt, och jag däckade i min säng. Alltså det var ju meningen att jag skulle vara utvilad efter den här helgen! Icke...

Nej nu ska jag gå ner och ta lite frukost. Fast jag tvekar lite, jag hör massa Tokio Hotel-ljud och fnitterattacker nerifrån. Läskigt. (Syrran hade massa komisar som sov över igår, vilket även gjorde det extra svårt att sova...)
Pussåhej! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha, sådana sömnproblem känner jag igen. själv kunde jag inte sova inatt p.g.a att min kära bror hade fest med typ 15 pers på övervåningen. jag blir överlycklig.

Postat av: Lovisa

Haha åh härligt. Not. Syskon borde vara tystare...

2008-03-02 @ 17:10:26
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback