världens finaste ord.

Hej!
Fick ett efterlängtat brev av Elin idag. I det fanns blandannat något av det kanske finaste någon har skrivit till mig. Jag grät och skrattade. Så himla fint:

"Jag älskar dig till varenda liten cell. Jag älskar dina pipiga 'hejdå', dina torra armbågar, din högläsningsförmåga, din mage som man kan se kisslåsan på, jag älskar alla konstiga detaljer och hela dig, dina kramar och din närkontakt även om du rullar runt när jag sover i din säng!!!"

Ganska internt, men ni fattar att man blir rörd liksom. Åh, jag älskar henne så väldigt mycket med. Och hon kommer hem och ungefär 3,5 månader! Inte så mycket!

Det var allt för nu måste jag verkligen skriva mitt repotage. Har kanske skrivit 3/4 A4 så jag börjar känna mig lite smått stressad... Well.
Puss /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback