when you're all alone in your own sweet home

Hej på er!
Fredag och veckan har gått så himla snabbt som vanligt. Men den har varit trevlig. I onsdags var vi på fyrishov och simmade (blev dock inte så mycket simning), igår höll jag, Em och Heba den muntliga delen av vårt fostergenetiksarbete. Oj, nu började Papaya Coconut spelas i iTunes! Haha, oväntat. Idag har vi lämnat in våra indviduella val-blanketter för trean. För min del blir det Matte E. Kan nog bli en kul liten utmaning. Sen kommer jag nästan få full meritpoäng nämligen 2,25. Kan ju vara bra. Efter skolan cyklade jag ner på stan och shoppade en outfit. Världens blommigaste och finaste klänning, strumpbyxor, ett armband och en stor rosett att pryda mitt burr till hår med. Äntligen bröt jag min röda shopping-trend. Innan idag så var det senaste jag hade köpt röda, låga converse, rött läppstift, röd/vit-randigt linne och en röd väska. Loco rojo! Haha.

Snart kommer Peggy hit och vi ska ha en galen och rolig kväll. Får se vad vi hittar på. Vi funderar på att baka en cheez-tårta. Lägger up receptet om vi gör det!

Juste familjen drog sin kos till landet så jag är ensam i helgen. Så. Skööönt. Fast jag kanske åker ut dit imorn. Om det blir för öde här hemma...

Ha nu en underbar fredagkväll!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback