grattis till syster och mor

Hej!
Idag har jag pussat på Sofia som fyller år och på min mor som ju är en mor. Vi firade Sofia ute trädgården med paket och blåbärstårta. Ungen fick bl.a. en resa till London och en söt liten Ipod. Inte avundsjuk alls, nej nej. Imorgon ska man ha läst ut en bok på engelskan. Jag har inte bröjat läsa min än så nu är frågan och jag ska räzerläsa ut den resten av dagen eller om jag helt enkelt ska skita i det? Lutar åt det senare måste jag säga...

Igår var trevligt iallafall. Jag och peggy åt nere på stan, träffade jordens mest mystiska tjej, åkte hem till mig, lekte, såg film och spelade guitar hero. När solen hade gått upp igen åkte hon hem och jag däckade.

En puss till er också. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback