i belive in claude thats me

Hejhejhallå!
Sitter i skolan, har haft spanska nu på morgonen och vi hade muntligt NP. Gick väl helt okej. Så nu har jag hål till 10.50 då vi har fysik. Sen är det grillunch! Gott... Igår var jag på stan med mor min och köpte presenter till syrran. Blev även världens gulligaste regnrock till mig och en mascara. Regnrocken har massa rosetter på sig. Alltså målade på sig. Den är fin så nu vill jag ha regn. Hm annars igår hade jag riksprovet i kemi. Det var ju ungefär som att försöka göra ett prov på kinesiska men hehehe... Det blir nog bra... Efter det klippte jag lite i peggys hår. Det blev... eh ja, klippt. Haha.

Nu tänkte jag sitta och läsa Montecore här i bibblan. Eller så går jag upp och snickelisnackar lite med Sabina... Ha en ljuvlig dag! Tjao. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback