nattlig vandring

Godkväll... eller godmorgon... eller vad man nu säger.
Är precis hemkommen från en nattlig vandring med anna (peggy-anna alltså). Innan var vi hos mig och såg på roliga klipp, allt ifrån Hajk till Outsiders (haha) tillsammans med rosé och annat smått och gott. Guitar Hero körde vi också. Men sen kom min syrra ner och ägde oss så då var det inte så roligt längre... Haha. Under dagen sov jag först riktigt länge och sen åkte jag bort till gränby centrum och träffade anna och gick i affärer och fikade på espresso house och sånt mysigt.

Imorgon skulle jag egentligen gått och kollat på en teater + någon slags manifestation som hebisen ska vara med i men jag tror inte jag orkar det för den är klockan 13... Men klockan tre ska jag iallafall på vårkonserten! Alltså oh my oh my kan inte förstå att det redan är vårkonsert-tider. Det betyder ju att det är supernära sommaren. Åååh!

Nä nu borde jag verkligen sova. Godnatt vänner. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Rocky

Haha, hajk och outsiders, nu fick jag lite tips på nattlig underhållning ^^ Har det varit en bra fredag då? :) Kram

Postat av: sandy

okej har kommer ett svar från kommentaren på min blogg:
han heter Gaspard Ulliel och är en fransk skådespelare. bland annat spelade han Audrey Tautou's pojkvän i filmen En Långvarig Förlovning.
Som dessutom är en fantastisk film, titta bara:
http://www.youtube.com/watch?v=LodHvEqjP3E

2008-05-17 @ 13:41:32
URL: http://niotillfem.tjejsajten.se
Postat av: Lovisa

rocky: Haha ja, det är det enda rätta att göra en tråkig natt! Min fredag var prima!
sandra: Åh, äntligen fick jag veta vem han är! Nu ska jag se alla hans filmer. Och googla som en galning...

2008-05-17 @ 18:43:10
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback