new words a love so strong it tears their hearts

Hej på er.
Hur mår ni? Jag känner verkligen för att däcka, är så himla trött. Väldigt skönt att ha gjort både engelska nationella och biologi-provet iallafall. Båda gick nog bra. Nu tänker jag bara ha det skööönt i några dagar. Eller egentligen borde jag börja plugga till kemislutprovet som är på onsdag nästa vecka... Det kommer att bli ett skämt. Men men det gör inget!

Nu ska jag nog laga till nått smarrigt och kolla på Top Model och Greys Anathomy som jag missade igår. Och imorron är det ledigt, fy bubblan vad skönt. Då ska jag nog upp till GC och träffa lite fint folk och handla lite smått och gott.

Pussochkram /Lovisa


Kommentarer
Postat av: Maysan

hej... tänkte bara säga att ja saknar dig. puss

2008-05-16 @ 10:30:56
Postat av: snori

dom här två ska vi förövrigt ragga upp i paris: http://bp1.blogger.com/_qjpwnPW4c1o/RgBbbucdElI/AAAAAAAAAkw/fufM4e7SwQg/s1600-h/two%26dog.jpg

2008-05-16 @ 22:26:44
Postat av: Lovisa

maysan: åh jag saknar dig med. känns som en miljoners evigheter sen du var hemma i sverige...
snoooori: aaaah lääääätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback