un viaje que me gustaría hacer

Kära blogg.
Måndag igen, tiden går väl för snabbt alltså. Men ganska skönt är det ändå för jag längtar efter sommarlovet! Det kommer bli så grrrrymt. Well denna måndag har bjudit på en fysiklektion. Och sen nationella prov i spanska. Det var ett litet äventyr men sånt kan ju också vara kul. Nejmen, nog får jag G iallafall. Fast jag tänker tvinga min lärare att ge mig VG i betyg. Sådetså. Det var iallafall läsförståelse och sen skriv-delen. Rubriken till vad jag skrev om ser ni här ovan. Ni kan ju bara gissa vilket resemål jag valde... Hihi, Paris såklart.

Vad händer annars i veckan då?
På onsdag skulle vi fika tillsammans med Lisa (vår bibliotikarie) och Sabina (vår SYO-konsulent) men nu har något mystiskt hänt med Sabina så vi får nog ta det en annan dag.
På torsdag biologiprov. Kanske borde börja plugga nu? Äsch jag kan det där redan ändå.
På fredag har vi ledigt! High five för det!
På lördag ska jag kolla på en teater på Stora Torget som Heba är med i. Sen är det musikklassernas vårkonsert.
... Sedan får vi se.

Snart ska vi gå ut och käka. Latmaskar till föräldrar jag har som inte ens orkar laga lite middag.
Väldigt vänliga hälsningar /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback