Första advent.

Hej!
Åh, idag är det första advent! Mysigt. Vi håller på att fixa det lite juligt här
i hemmet. Och jag ska nog baka lite mer adventsfika snart... Fast jag
vet att jag borde läsa boken som ska vara utläst i veckan (hrmf...). Jaja,
det är faktiskt första advent då borde man få göra lite roliga saker. Plugga
kan jag göra en annan dag! Gårdagen var för övrigt kul. Träffade Elin,
vilket jag inte har gjort på eeevigheter. Så det var trevligt att äntligen få
träffa henne. Vi bakade vi lite lussebullar och mest låg i Elins nytillfixade
rum. Senare på kvällen åkte vi iväg på fest. På samma ställe som vi var
härom helgen. Festen var nice. Men nu är jag en aning slapp.

Very well, nu ska jag nog göra någon nytta här i adventsstöket!
Ha en trevlig första advent!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback