Den sista november.

Godkväll!
Idag har verkligen inte varit en bra dag, fysiskt alltså.
Började på gympan (hade gympa som första lektion)
där fick jag blodsockerfall och var tvungen att ligga ett
tag. Sedan var jag dum som ändå var med igen, när
jag hade fått en halstablett (det var det enda ätbara
som fanns), och kämpade lite för hårt. Fick ett till blod-
sockerfall och blev jätteskakis bara av det, sedan hade
jag ju dessutom boxat och gjort någonslags övning
när man ska springa runt och sedan stanna hos en
person och boxas och sparkas på olika sätt. Det var
helt sjukt jobbigt. Har så ont i hela kroppen nu. Och
för att inte tala om hur skakig jag var i kroppen resten
av skoldagen (är bättre nu). Jag kunde inte skriva, och
det är faktiskt inte en överdrift. Så illamående, yrsel
och skakighet har jag fått dras med hela dagen. Urk.

Annars så gick matteprovet helt OK. Tror jag iallafall.
Jag har så himla svårt att bedömma mig själv när
det gäller prov och sånt där. Så ja, jag får väl se hur det går.
Just nu sitter jag inbäddad bland spanskaböcker, glosor,
verb, tusentals papper och annat som inte alls är något kul.
Urk på det med.

Imorgon är det första december!

Och just nu är mamma och handlar grejer till paketkalendern.
Åh, så mysigt. Fast jag ska inte ha någon, jag tar en extra
julklapp istället!

Åter till mitt kära plugg. (It's really killing me)
Kram!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback