Direktrapport från hollywoodsmilet.

Hello!
Okej, det får bli ett snabbt inlägg, måste sova nu, har suttit
hela eftermiddagen och kvällen och pluggat historia och nu
behöver jag verkligen SÖMN. Men iallafall, jag var ju bara
tvungen att berätta om den lilla överraskningen! Min tand-
ställning är borta! "Jag ser ut som en prins!" Var der första
jag sa till Anna när jag skulle beskriva hur jag såg ut. Haha.
Men nu är dom iallafall väldigt raka. Tänderna alltså.

smile

Okej på den här bilden ser jag lite flummig ut, men det är bara för att
jag och Anna busade lite. Hehe. Men nu har ni iallafall bildbevis!

So, next: bed. Skönt. Imorgon blir åter en jobbig dag. Åh, dom tar
visst aldrig slut...
Hare bäst everybody!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: tyler durden

du ser verkligen ut som en prins! ingen snygg brud längre :'/ + att idag är det skolkör & i believe vi ska sjunga luciasånger? sweet as candy. jag gick upp för tidigt & sitter & är förbannad mest. hehe. puss :D

Postat av: Anonym tysk (kontaktar dig innom kort)

wonderful smile! (Wunderbar lächten, tror jag att det heter på tyska)

2006-11-08 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback