Hejdå på ett tag.

Hejsan svejsan!
Idag har jag tagit det överdrivet lungt. Först låg jag och kollade
på tv fram till ungefär halv två. Då gick jag och pappa ut en lång
prommenix. Sedan åt vi fars dag-tårta (Grattis alla pappisar!)
och efter det såg vi på massor av videofilm från när jag var
barn, typ från 93-97. Åh vilken söt unge jag var. Charmig som
tusan! Igår var trevligt, jag var med anna hela dagen. Först var
vi nere på stan lite, var bl.a. på Eko-cafét och lyssnade på
några skådisar som berättade om Lorca (han har skrivit massa
pjäser, dikter och sånt där). På kvällen var vi ute på Wikslott
och såg på en musikal som framfördes av Wiks musik och
teater-elever. Jätteduktiga var dom.

Snart ska jag bada och sedan duscha för att bli superren.
Imorgon när jag kommer till sjukhuset ska jag duscha, en
gång till, i typ nått bakteriedödande medel (= jag kommer
att bli torr som en skorpa). Och nästa morgon klockan sex
ska jag duscha yttligare en gång i det där medlet. Snacka
om att jag kommer att vara ren då!

Något annat som jag ska göra är att klippa av mig naglarna.
Buhu, jag kommer att känna mig alldeles naken. Men det är
ett måste för det kan komma smuts under dom.
Aja, det finns ju ändå viktigare saker än naglar.

Hare så bra allihopa,
vi hörs inte på ett bra tag nu!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ojdå. Vad ska du göra på sjukhuset?

Postat av: Anonym

lovisa. jag har försökt ringa dig,,, men du svarar inte... och vi kommer inte träffas. kanske inte ens på onsdag för då e jag redan påväg till paris... åh, lovisa. bajs. saknar dig redan iaf

2006-11-12 @ 22:03:34
Postat av: Lovisa

Jennifer: Jag ska operera min lilla rygg.
(Jag antar att det är) Maya: Nej jag vet, det är fett dumt! ;/ Men du får ha det så jättetrevligt i Paris. Jag önskar att jag också kunde följa med. Saknar dig med gulleplutt.

2006-11-12 @ 23:22:12
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se
Postat av: Camilla

mys

2006-11-13 @ 13:16:34
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Camilla

mys

2006-11-13 @ 13:16:34
URL: http://www.stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback