Hysteriskt?

Hej igen!
Okej, jag ska egetnliegn skriva novell nu. Ville bara
flika in en liten sak angående hysterin om Viktor &
Rolf-kollektionen för H&M. Jag var nämligen på H&M
idag, och hysteriskt var det väl inte direkt. Inga armbågar
vad jag såg iallafall. Okej, visst nästan allt var slut när
jag kom klockan 11.00, bara några t-shirtar och några
kavajel i L fanns kvar. Men fortfarande det var absolut
inte hysteriskt. Bara lite ovanligt mycket folk... Kolla
också in det
här, inga köer ens i Stockholm.

Well, nu ska jag skriva klart min lilla story. Hrmf, lilla och lilla...
Ciao!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

På nyheterna sa de att allt tog slut på 10 minuter i Sthlm, men det kanske var en överdrift?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback