Inställt.

Så här är det:
Ibland har man sådan otur att man nästan inte kan tro att det är sant.
Jag hade det i tisdags. I tisdags skulle ju jag (som dom flesta redan
vet) ha opererats. Allt var klart, och jag rullades ner till "operationsvänt-
salen", och då kommer det in en sköterska och berättar att det inte
kan bli något. Jag vill ungefär skrika ut fem miljarder fula ord, men
det skulle ju inte direkt känat något till. Det blev iallafall inställt pga
att det inte fanns någon plats för mig på intensiven, där jag är tvungen
att ligga en dag efter operationen. Detta var andra gången på 11 år
som de hade fått ställa in en skulios-operation pga av det.

Det måste vara det mest oturliga jag någonsin varit med om.

Nu är iallafall operationen uppskuten till den 12 december. Inte alls kul.
Jag kommer att missa musikklassernas/extra muskens fina luciatåg
i domkyrkan, missa all mysig förberedning inför julen, missa skolavslutningen,
MED MERA.

Suck.

Jaja, den värsta ångesten har jag väl bearbetat nu,
så jag kan bara börja ladda om på nytt.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: elin

usch vad jobbigt, gumman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback