Saturday morning.

Gomorron!
Sitter hemma hos anna och skriver just nu. Hon duschar.
Igår i Sthlm med klassen var som sagt var kul, som jag
sa igår, vi hade lite otur med vädret bara när vi skulle gå
till bussen på hemvägen. Vi blev alldeles sjöblöta. Under
själva vistelsen så var vi först på Historiska museét. Där
hade vi fått tre uppgifter av vår historialärare att klura ut.
Vi klurade kanske inte så jättemycket, utan gick mest runt
och hade det trevligt. När vi var klara med det fick vi se en
slags dokumentär om hip-hopen i USA och lite så. Det
var rätt så interessant fast jag var så sjuuukt trött så jag
höll på att somna hela tiden... Hehe. Sedan åkte vi hem
och bussfärden tog väldigt lång tid för vi fastnade i massor
av köer.

Väl hemma så åkte jag iväg till Maya med Anna. Där åt
vi först en utsökt middagn och sedan kollade vi på  massa
Prison Break och käkade kladdkaka och naturgodis.
Hihi. Det var mysigt. När klockan var långt över midnatt
så var vi väldigt trötta, så då åkte jag och Anna hem hit,
till Anna, och kröp till kojs.

Nu ska vi snart ner på stan och kanske kika på julklappar
och fika. Mys!

Ha en bra lördag!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bloggdesign..kan du itne hjälpa mig att inreda min också lite? Ska bli mysigt med traditionsadvent med dig. puss

2006-11-26 @ 19:29:59
Postat av: ms durden

jag älskar att duscha och bajsa när du sitter vid min dator. eller dansa naken framför dig... eller slå sönder knogarna mot väggen och gråta ut alla hinnor från ögonen. eeehe okej i better leave now. JAG HATAR IDAG! IDAG ÄR BAJS.

Postat av: maya

nu tycker jag att du ska vara lite mera aktiv. jag går alltid in på din blogg och när det inte är något uppdaterat så blir jag ledsen i ögat...:(

2006-11-27 @ 18:21:04
URL: http://horacehorsecollar.blogg.se
Postat av: Lovisa

ms duren: idag är inte bajs? eller? ;S
maya: haha förlåt, jag ska försöka att uppdatera lite mera!

2006-11-27 @ 23:28:39
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback