Slut på alla sätt och vis.

Godkväll!
Ååh, jag är helt slut, jag orkar inte sitta här och skriva
på min dumma novell... Grr. Har noll insperation. Sitter
istället och lyssnar på underbara Red Hot Chili Peppers.
Har fastnat för ett av deras gamla album, nämligen
detta.
Något annat som det är slut på (förutom mig då) är
Britneys och Kevins förhållande. Lite mer än två år blev
det. Förvånansvärt långt. Wow, Brittan.

Okej, jag ska försöka lite till nu. 3 och en halv sida
måste det ju åtminstonne bli!

Hare fint, kram...
/
Lovisa


Kommentarer
Postat av: hehe

haha du är så rolig när du skriver om kändisar.

2006-11-10 @ 15:54:20
Postat av: Lovisa

haha du är rolig. men ofta folk vill veta om bara lille mig liksom. dom tycker om brittan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback