Söndagssliten.

Godkväll!
Huh, idag har jag haft en bok framför mina ögon hela dagen.
Okej, ibland hade jag lite mat framför dom, men 90 % av dagen
hade jag iallafall en bok framför ögonen. Jag är verkligen dålig
på att beräkna hur lång tid saker tar. "Den där boken läser jag
ut på någon timme!" Eh, nej det tog visst 6 timmar... Huh. Aja,
Guitar Highway blues hette den iallafall och den var väl... helt
ok. Själva storyn var kanske inte den bästa, en tjej som har ett
trist liv och så kommer det en ny kille som är annorlunda till
hennes klass och så blir dom interessede av varanda och så
rymmer dom tillslut tillsammans och så... Ja, sådär liksom.
Revolterande ungdomar. Snark. Men sedan så var det lite extra
krydda som faktiskt gjorde den till en bra bok. Very well, nu ska
jag inte resensera böcker i min blogg. Före middagen så kände
jag att NEJ nu måste jag ut! Så då tog jag pappsen med mig
och så gick vi en äkta power walk (hög tönt-varning på det ordet!)
i 1 timma och tio minuter. Härligt.

Nu är jag nyuppkommen från badet. Åh, det var otroligt skönt att
bara ligga och slappna av. Men nu väntar historian... Huvudvärken
är en så länge hanterbar. Suck...

Imorgon är det måndag och... Jag önskar att vi kunde ha en till
lovdag. Eller åtminstonne sovmorgon! Blä.

Peace out!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: anna

hehehe powerwalk är ett äkta ebba von sydow/sofi fahrman-ord.

Postat av: Anonym

liiilla surri :D

2006-11-06 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback