Tröttis-söndag.

Hejsan!
Igår låg jag först heeela dagen och kollade på Top model, sedan
framåt kvällen drog jag och anna till Håga där var det lite party.
Det var trevligt. Det kom mycket folk. Men dom flesta var väldigt
snälla så det var bara kul. Mycket dans blev det! Sedan sov vi
där, kanske inte det bästa sömnen jag någonsin haft (haha)
men det var trevligt i alla fall. Sedan på morgonen lekte vi mest
lite först och sedan städade vi lite, och tillslut var jag och anna
tvungna att gå hem...för, ja äh. Väl hemma hos anna åt vi lunch
och kollade på favvofilmen,
Moulin Rouge såklart. Vi hann inte
se hela (eller jag, anna somnade såklart) för jag var tvungen
att kila iväg hem för jag skulle ta en springtur innan det blev
mörkt. Turen var jobbig. Men eh kul ändå!

Nu ska jag snart äta middag, hoppas jag verkligen,
jag är så hungrig! Mums.

Hejsvejs!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: ms durden

hahahahah. "för att eh". KLOCKRENT :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback