Ett till hedjå.

image132
(En glad Maya från i söndags.)
Hej kära ni!
Jahapp då har jag sagt hejdå till en till kompis. Nu har jag en kvar. VÅGA INTE ÅKA NÅGONSTANS ANNA! Imorgon åker alltså Maya till London, Hanworth. Det kommer att bli fruktansvärt tråkigt utan henne. Och tomt. Kul verkligen inte.

Idag började skolan igen. Det var inte så farligt som jag hade väntat mig. Vi fick mest massa papper och information om läsåret och så. Ett schema fick vi. Ett schema som var helt okej. Slutar tidigt ganska ofta. Nice. Jaha, då får vi se om jag överlever 2:an. Hoppas på det bästa! Eh...

Annars (sen sist alltså) var jag på trevlig grillning i söndags, jag och Maya flippade lite, men why not liksom!? I måndags träffade jag Emelie och shoppade skolsaker inklusive lunchade, trevligt ohja. Och igår städade jag mitt rum jättemycket och sen kom Maya till mig på kvällen. Vi njöt mest av varandras sällskap och kollade Sex and the City och sov sen tillsammans.

Lycka till imorgon Maya, du kommer att få det superbra därborta!
Massor av pussar och kramar till dig, och mina andra läsare.
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

haha duuu när vintermörkret smyger sig på å ÅNGESTEN VÄXER OCH VÄXEEER OCH MAN HÅLLER PÅ ATT DÖDÖDÖDÖDÖDÖ då sticker jag paris vet du väl? men inte så länge. pusspuss

2007-08-22 @ 21:35:44
Postat av: Lovisa

anna: du sticker till paris? hrmf, får vill hoppas på att du inte får nått jobb då. he he elak suri idag.

Postat av: hehe

haha busig lasse idag! :D :D :D :D

2007-08-24 @ 17:31:19
Postat av: Maysen

hej söt, jag saaaaaknar dig. jag haaaatar alla jävla 08or,jag mår seriöst dåligt av att ha dom i närheten. de är gjorda av pengar och väljer sina kompisar utifrån märken. åååååååååh

2007-08-25 @ 22:41:21
URL: http://horacehorsecollar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback