Here we go again (skola).

Tjohej!
Sitter här nyinsmord och luktar oliv. Tänker att jag ska gå och lägga mig snart eftersom att jag har sovit sammanlagt kanske sex timmar de senaste två dygnen... Något slog fel när jag bröjade med fasta rutiner igen. Kunde knappt äta middag heller, fick otrolig magknip efter en två pannkakor (bör nämnas att jag är en sån som äter minst sju).

Tänkte i alla fall bara rapportera om dagen lite snabbt. Första "riktiga" skoldagen idag, men den blev väl inte direkt så "riktigt". Vi fick mest information om kurserna, började pilla lite grann i några av dom osv osv. Idag var även min senaste dag, 15.50 slutar vi. Därserman. När jag kom hem mådde jag ej bra så jag la mig i min soffa och somnade på två röda. Sedan, efter ett tag, tvingade jag upp mig själv, för jag vill verkligen få en hel natts sömn inatt.

Efter middagen gjorde jag läxor (tjoho!) och senare gick jag och mamma ut på en kvällsprommenad. Det var skönt och jag blev väldigt sugen på att ge mig ut i löpspåret.

Nu ska jag läsa lite magasin och sen sova (förhoppningsvis).
Puss och godnatt!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback