Stillat behov.


image130
Kate Moss, läskigt snygg bild. Allposter.com.
Hej kära läsare!
Vad härligt det är med lov. Just nu så tar jag det bara extremt lugnt och gör det jag känner för. Lovely life. Igår stillade jag mitt shoppingbehov. Kom hem med värsta fynden. Två klänningar från H&M (ett mörkblått fodral med stora hjärtan på och ryggurringning + en senapsgul i ganska tungt tyg, någon ullblandning = 350 kr tillsammans), ett på vita Keds på halva reapriset (150 spänn, thats what i call a bargin!) och ett par svarta ankelbots från Wedins med kytning som var perfektionen it self typ. Precis sånna som jag har drömt om. De är i mocka, med 10 cm klack (stackars mina fossingar...) och liten platå. Sa jag att det var på halva priset? Åsså ett läderarmband också. Värtsa fynden iallafall.

Idag har jag först packat upp massa packning, slängt ur massa kläder ur min garderob (som är proppfull!), sedan träffade jag fina Maysen. Vi pratade, rensade lite i hennes rum (hon åker till London om 8 dagar, hjälp) och såg på film.

Nu ska jag tvinga ner mig i sängen och läsa Aprilhäxan av Majgull Axelsson. Inte för att boken är dålig alltså, tvärt om, men jag har vänt på dygnet och går annars och lägger mig sisådär klockan 3. Not good.
Ses. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

jag dreglar på kate moss där. heeh.

2007-08-17 @ 17:38:42
Postat av: Lovisa

snor: Åh jag vet. Hon är dyngsur vid det här laget...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback