det är december.

Mjau!
Idag är det första advent! Mys. Fast lite läskigt för att tiden har gått så otroooligt snabbt... Idag är jag bakis och äcklig. Men det kan ju också ha sina fördelar! Då kan man utan att känna sig lat ligga och kolla på film hela dagen. Mihi. Igår var en lite crazy dag. Men otroligt mysig. På dagen hade jag, Anna, Petter och Alex julbak. Alltså mums så mysigt. Vi bakade lussebullar, chokladrutor och ett pepparkakshus i form av Eiffeltornet. Inte illa! Sedan drack vi glögg också (ingen gillade förutom jag... Haha). På kvällen var det öl och mer mys. Mysig lördag helt enkelt...

Idag blir det annars adventsmiddag med Wetterbergs. Kanske UNTs fyrverkeri också. Om jag orkar stå så länge... Haha.
Hare bra! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: föl

fniss

2007-12-02 @ 19:50:33
Postat av: Ana

Jag såg en bild på ert fina eiffeltorn!! mycket fin!! :D

2007-12-02 @ 21:21:56
Postat av: Lovisa

föl: hehe
Ana: Åh, tack! Haha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback