no love no glory.

Hallå hallå!
Nu i decemer är det mycket på G i skolan. Prov, inlämningsuppgifter, hemtentor och sånt där. Så det blir nog inte så mycket bloggande. Men jag ska försöka lite iallafall. Idag är det fredag. Det är dunder. Jag har nästan dött hela veckan. Det jobbiga är att jag sover så dåligt när jag är stressad, så jag är sjukt trött när jag kommer hem från skolan så jag bara faller ihop i soffan och somnar, då kommer jag efter med plugget och blir ännu mer stressad och... Ja, det blir en ond cirkel. Aja, i'll keep on fighting. Annars idag såå... Slutade vi tidigt, vid lunch. Skolan bjöd på Nobel-lunch och sen gick jag och mina vänner upp till Sabina som hade bakat till oss, så vi satt och åt lussebullar och pratade om allt mellan himmel och jord en stund. När jag kom hem pluggade jag och spelade spel på Blip.se, haha.

Annars i veckan så har jag varit på teater i onsdags, Shakespeares dotter. Verkligen jättebra, med Görel Krona. Igår barnvaktade jag... Hm, ja annars inget speciellt sådär.

Nu ska jag sätta på mig träningskläder och sticka till Friskis.
Hare en jättebra helg! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen som saknar sin love

imrgimrgimrg:D:D

2007-12-13 @ 11:45:01
Postat av: Maysen

jag är hemmaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback