sms-tankar.

Hallå bloggen.
Jag är så trött så jag vet inte riktigt vad jag heter. Men jag vet allt om existentialismen och marxismen och ekosofin och lite sånt. Det är ju bra i alla fall. En liten grej jag satt och tänkte på såhär på kvällskvisten är att jag har fått 19 sms idag. Men jag har bara skickat 12. Betyder det att jag är otacksam? Osocial? Att jag är poppis? Att jag borde sms mindre? Jag vet inte. Jag är bara trött.

Åter till ekosofin nu mina vänner!
Från eder Lovisa

Ps. Men jag tänkte satsa på att gå och lägga mig tidigare än igår iallafall, då jag la mig halv 2. (Obs: Jag kom ett par timmar försent till skolan imorse ja. Haha.)
Ps2. Okej nu är vi uppe i 20 mottagna och 13 skickade.
Ps3. 21 mottagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback