Hemma igen.

Hej kära ni!
Nu är jag hemma igen efter elva nätter på sjukhuset. Kom hem igår dårå. Oj, vad skönt
det var. Familjen var så glad och på mitt rum väntade trettio röda roser! Det var så skönt
att ligga i min egen säng, äta mammas mat, se på en tv där man faktiskt kan se detaljer
och höra vad dom säger till 100% och inte till 30... Haha, okej jag ska vara glad att jag
hade en tv på rummet överhuvud taget. Iallafall så har allt gått bra. Nu har jag en rak rygg
med 16 skruvar i. Inte illa det. Visst har det varit grymt grymt grymt jobbigt... Men nu är jag
bara glad för att det är över. Får se när jag kan börja skolan igen. Kan ju inte gå och sitta
så länge + att jag har problem med högra axeln (muskeln som göra att man kan lyfta den
är avskuren... Usch, vad äckligt det lät!). Men ja, ska börja lite försiktigt nästa vecka hade
jag tänkt. Gå på ett par lektioner kanske. Aja, det är bra nu iallafall. Och det är det som
räknas. Kanske lite dåligt att alla mina byxor har blivit förstora... Haha. Men jag ska leva
på grädde ett tag nu, så fixar sig det med!

Hare bra, puss!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

hehehe. jag kan mata dig :D

2007-02-05 @ 13:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback